Music: Jonas Blue – Fast Car ft. Dakota

Love the song, video and story!

  1. Ha Bregje, Bon Dia,

    Het ziet er fascinerend uit.!

    Namens PUM senior experts heb ik als landencoördinator al veel bedrijven bezocht, maar ik was nog niet bij jullie. Graag maak ik een afspraak voor eind Augustus, als ik Bonaire weer bezoek. Wil je eerder contact, dan kun je ook contact opnemen met Sherwin Pourier, die ons vertegenwoordigt op Bonaire.

    Succes en groet,

    Marja MT Hendriksen
    PUM country coordinator Bonaire, St Eustatius en Saba.

    • Beste Marja,

      Uiteraard ben je van harte welkom bij ons! Mijn vader heeft veel voor PUM gewerkt in het buitenland. Hoor graag van je wanneer je ons wilt bezoeken en/of op het eiland bent!

      Hartelijke groet,

      Bregje Zijlstra

Geef een reactie

